De club ontvangt binnen enkele maanden een nieuwe boot! Na een lange zoektocht en veel heen-en-weer gemail tussen Frisia en enkele bootfabrikanten is enkele weken geleden de definitieve keuze gemaakt voor de aanschaf van een nieuwe K4 van het merk Elio.

Nadat de eerdere deelbare K4 van Nelo minder goed is bevallen, wilde het bestuur er zeker van zijn dat er nu wel een juiste keuze werd gemaakt. Daarom is een kleine groep experts bezig geweest met het vergaren van informatie van verschillende botenbouwers en gebruikers. De ervaringen van een club uit Engeland en de constructie van de deelbare boot van Elio gaven uiteindelijk de doorslag.

De bestelling voor de boot is ondertussen geplaatst en de verwachting is dat deze eind maart geleverd zal worden. Ruim op tijd om komend wedstrijdseizoen gebruikt te kunnen worden.