Jaarlijks worden er verschillende clubactiviteiten georganiseerd door en voor leden van onze vereniging. Aan deze activiteiten kan iedereen, van jong tot oud deelnemen.

Nieuwjaarsreceptie

Op de eerste zondag van het nieuwe jaar wordt op onze vereniging een nieuwjaarsreceptie georganiseerd. Dit evenement geeft de leden de kans elkaar een gelukkig nieuw jaar te wensen en gezamenlijk het nieuwe jaar sportief te beginnen.

Winterweekend

In januari of februari trekken we met een grote groep leden erop uit om ergens in Nederland gezamenlijk een weekend door te brengen in een groepsaccommodatie. Het weekend begint doorgaans op vrijdagmiddag en eindigt op zondagmiddag. Op zaterdag en zondag wordt door een grote groep leden gemountainbiket op een parcours in de buurt. Daarnaast zijn er altijd deelnemers die gaan wandelen of de plaatselijke bezienswaardigheden bezoeken.

Paasbrunch

Op de zondag in het paasweekend wordt doorgaans een Paasbrunch georganiseerd met allerlei lekkernijen. Over het algemeen wordt voorafgaande aan deze brunch door de leden nog getraind.

Pinksterkamp

Tijdens het pinksterweekend trekt opnieuw een grote groep leden erop uit om gezamenlijk het weekend ergens in Nederland door te brengen. In tegenstelling tot tijdens het Winterweekend staat het Pinksterkamp in het teken van kanovaren. Over het algemeen wordt overnacht op een camping in een gebied waar mooie kanotochten gemaakt kunnen worden. Iedereen niveau kan deelnemen, er worden zowel lange als korte vaartochten gemaakt.

Zomerbarbecue

In juni is het tijd voor de zomerbarbecue, doorgaans georganiseerd op een zaterdagavond.

Kerstdiner

Een of twee weken voor kerst vindt het jaarlijkse kerstdiner plaats. Gezamenlijk vieren we kerst en sluiten we het jaar af. De manier waarop het kerstdiner wordt georganiseerd verschilt van jaar tot jaar. Soms is dit een buffet waarbij alle deelnemers worden geacht iets mee te brengen, soms is het een samengesteld menu