Bestuur

Het bestuur van de vereniging bestaat uit vijf leden. Deze worden tijdens de ALV verkozen voor een periode van maximaal 5 jaar.

Nivard van Wijk;

Secretaris
Michael Jansen;

Penningmeester
Rachael Kneen;

Materiaalcommissaris
Marinus Verhoeven;

Training-/ wedstrijdcoördinator
Alinka Osinga;

Commissies

Naast het bestuur zijn er diverse commissies die zaken op en rond de vereniging organiseren.

Promotiecommissie

Olaf & Robin;

Vertrouwenspersoon

Ine & Arnold;

Barcomissie

Marion;

Activiteitencommissie

Ilona

Webredactie & Social Media

Jasper

Ledenadministratie

Frieda;

Materiaalcommissie

Marinus, Harrie, Robert Jan, Pieter

Vrijwilligers

Frisia is geen commercieel sportcentrum en draait dus volledig op de enthousiaste inzet van onze leden. Het bestuur, alle trainers en coaches, de barbediening en alle klussers zetten zich 100% vrijwillig in voor onze club. We zijn als vereniging erg blij dat veel leden het leuk vinden om zich in te zetten voor de club.

Mocht je als (nieuw) lid ergens goed in zijn (of iets nieuws willen leren), stuur dan een e-mail aan en dan brengen wij je in contact met de juiste personen binnen onze vereniging.